fbpx

Legi nescrise ale persuasiunii (II)

O nouă lege nescrisă a persuasiunii pe care merită să o aplici atunci când vrei să influenţezi cu integritate este următoarea: Cel mai flexibil obţine cel mai bun rezultat Cel mai flexibil obţine cel mai bun rezultat se referă la folosirea informaţiilor în timp real. Practic, a fi flexibil înseamnă să ai mai multe opţiuni […]

Legi nescrise ale persuasiunii (I)

Despre persuasiune s-au scris multe în ultimii 20 de ani. Există chiar şi o serie de legi ale persuasiunii, rezultate din anchete sociologice şi studii statistice. (Lucrările lui Robert Cialdini sau Kevin Hogan sunt relevante în acest sens) În ultimii ani am întâlnit însă şi câteva principii ale persuasiunii care nu au primit „rangul” de […]

Ai dreptul să-ţi asumi responsabilitatea

Îți propun un exerciţiu  interesant pe care l-am aflat în urmă cu câțiva ani, la un seminar: Fă o listă cu 4-5 dintre drepturile tale (primele care îţi vin în minte) Iată trei exemple: Dreptul la libertate Dreptul la opinie Dreptul la liberă circulaţie   Exemplele tale:

Principiul dreptului câştigat

Multă lume a auzit de dreptul câştigat. E un fapt comun: Dacă ţi s-a mărit salariul, este de aşteptat să stagneze sau să crească, dar e greu de crezut că va scădea. (numai o criză sau o reorganizare masivă poate justifica scăderea, dar foarte rar lipsa de performanţă individuală) Dacă îţi schimbi serviciul, iarăşi este […]

Cum să prezinţi un produs: 3 paşi simpli

Orice produs sau serviciu ai de oferit, el are nişte caracteristici. Ai o listă cu cele mai importante dintre ele? Dacă da, atunci poţi aplica o metodă de prezentare în 3 paşi extrem de simpli, care are de fapt următoarea formulă : „Datorită acestei caracteristici veţi putea să….., ceea ce înseamnă că…….„ Mai concret 1. […]