fbpx

Cel mai vizionat filmuleţ pe Youtube

Unul dintre cele mai vizionate video-uri pe Youtube e un dans făcut de un comediant: De ce e cel mai vizionat?

Test de atenţie

Sunt două forme de atenţie care merită … atenţie Prima formă este atenţia focalizată. În acest caz eşti foarte atent la subiectul/obiectul atenţiei tale şi nu mai vezi nimic în rest.  De exemplu, dacă eşti în trafic şi vrei să verifici vitezometrul sau turometrul, atenţia ta se focalizează pentru un timp pe acel cadran. A […]

Nu mai decide!

Acesta este un miniarticol mai neobişnuit. Sper că l-am scris suficient de explicit. E vorba despre puterea unui cuvânt. Cuvintele au o forţă mult subestimată.  Am cunoscut mulţi oameni care pierd din vedere un lucru simplu: cuvintele sunt cărămizile gândirii. Alegerea unora sau altora nu este o întâmplare, iar rezultatele, respectiv gândurile nu sunt nici […]

A.U.R. pentru carieră

Succesul e o stare dorită de foarte mulţi, în primă fază, şi temută de mulţi în faza a doua, adică atunci când află care este preţul plătit pentru el… După părerea mea, în afară de competenţă, care este unul din mijloacele esenţiale în căutarea succesului, mai există credibilitatea, care este al doilea pilon esenţial. În […]

Un video spontan: Cum se formează un „trib”

Seth Godin este unul dintre cei mai mari specialişti în marketing ai momentului. Recent pe blogul lui am văzut un film care descrie perfect modul cum se formează o mulţime de entuziaşti. (Godin îi zice trib) Uita-te şi tu! https://sethgodin.typepad.com/seths_blog/2009/06/guy-3.html Inspiraţie! Andy PS 1: Filmul lui Godin îmi aminteşte de unele momente din BOOT Camp, […]