fbpx

Art of the START …. Prop of the STOP

Guy Kawasaki, marketer si vorbitor public pe care il respect foarte mult, a scris cartea „ART of the START”. În ea vorbeşte despre ingredientele succesului antreprenorial. Iată câteva Creează semnificaţie Creează-ţi o „mantră”. De exemplu: NIKE – Authentic Athletic Performance Creează-ţi  un model de business propriu Nişează-te Dincolo de concepte, Kawasaki scrie foarte bine, pragmatic […]

A.C.M.E.

„As vrea să mă apuc de treabă, dar îmi lipseşte motivaţia” De câte ori ai auzit, în diverse forme, justificarea de mai sus?  De câte ori ai folosit-o? Aceasta este probabil cea mai nashpa (termen tehnic) paradigmă care ne ţine în loc. De fapt, lucrurile stau taman pe dos: Acţiunea generează motivaţie. Incepi să înveţi […]

Contact vizual – Contact personal

Două lucruri esenţiale pentru tine: 1. Prima impresie este cea care dăinuie cel mai mult în mintea celor cu care te întâlneşti 2. Contactul vizual are cel mai important rol în crearea acesteia. Dacă stăpâneşti contactul vizual iniţial eviţi multe dintre eforturile ulterioare prin care se construieşte o relaţie. Cum să faci?

Moştenirea lui Michael

În urmă cu aproximativ o lună am scris un blog post intitulat „Este Michael Jackson un ciudat?” În acel articol mă refeream la percepţie şi mai ales la modul în care poate fi ea manipulată. Astăzi Michael Jackson este mort. Dincolo de abordarea populară „despre morţi numai de bine”, remarc faptul că Jackson a fost […]

Cum se anticipează trenduri (de criză sau de oportunitate)

Anticiparea tendinţelor este una dintre caracteristicile marilor lideri. Cum fac ei? Îşi focalizează atenţia pe acei stimuli care le aduc informaţii de calitate. Cum îşi focalizează atenţia? În primul rând prin întrebări bine puse. Întrebările sunt cel mai bun instrument de focalizare a atenţiei. Iată un set de 5 întrebări care te pot ajuta să […]