fbpx

Spiritualitatea succesului

Vincent Roazzi a scris cartea cu titlul „Spiritualitatea succesului” publicată la noi de editura Curtea Veche. În capitolul 15, intitulat „Mitul ţelului” apare o idee cheie despre care am mai vorbit pe blog: Ţinteşte un rezultat final care să îi ajute pe oameni iar în final tu vei fi cel ajutat. Mai clar: bazează orice […]

Comenzi şi înjurături

Cu cât ai mai mulţi admiratori, cu atât ai mai mulţi critici. Cu cât ai mai multe comenzi pentru produsele tale, cu atât vor fi mai mulţi cei care te vor înjura. Cu cât urci mai sus, cu atât mai mare este distanţa de la care ai putea să cazi. Este valabil în business, în […]

Esti la camera ascunsă

Dacă vrei să îţi creezi un brand personal începe de pe acum să fii prezent pe internet în mod pozitiv. Comportă-te ca şi când ai fi la camera ascunsă. Într-un articol recent Seth Godin vorbeşte despre un prieten care a primit 3 CV-uri pentru un post de menajeră pe care il promovase pe internet.  Când […]

Transmite impact

Când vorbeşti cu cineva, asigură-te că ceea ce spui este important pentru acel cineva. Ce se întâmplă dacă nu e important,  şi e doar o „conversaţie interesantă” ? Dacă persoana respectivă ţi-e prieten,  atunci relaţia cu ea e deja foarte importantă, iar ceea ce transmiţi poate fi ceva mai puţin important. Dar dacă persoana nu te-a […]

Return on Attention

În contabilitate există noţiunea Return on Investment (cât câştigi pe unitatea de investiţie).  În vânzările viitorului accentul ar trebui pus pe noţiunea de „Return on Attention” (cât câştigi pe unitatea de atenţie pe care ai obţinut-o de la publicul tău ţintă). Atenţia este o marfă extrem de valoroasă pentru că devine din ce în ce […]