fbpx

Esti la camera ascunsă

Dacă vrei să îţi creezi un brand personal începe de pe acum să fii prezent pe internet în mod pozitiv. Comportă-te ca şi când ai fi la camera ascunsă. Într-un articol recent Seth Godin vorbeşte despre un prieten care a primit 3 CV-uri pentru un post de menajeră pe care il promovase pe internet.  Când […]

Transmite impact

Când vorbeşti cu cineva, asigură-te că ceea ce spui este important pentru acel cineva. Ce se întâmplă dacă nu e important,  şi e doar o „conversaţie interesantă” ? Dacă persoana respectivă ţi-e prieten,  atunci relaţia cu ea e deja foarte importantă, iar ceea ce transmiţi poate fi ceva mai puţin important. Dar dacă persoana nu te-a […]

Return on Attention

În contabilitate există noţiunea Return on Investment (cât câştigi pe unitatea de investiţie).  În vânzările viitorului accentul ar trebui pus pe noţiunea de „Return on Attention” (cât câştigi pe unitatea de atenţie pe care ai obţinut-o de la publicul tău ţintă). Atenţia este o marfă extrem de valoroasă pentru că devine din ce în ce […]

Continuă

Tocmai am finalizat primul BOOT Camp din acest an.  20 de participanţi, primii romani certificaţi în sistemul de psiho-vânzări LAB Profile şi-au „luat zborul” şi sunt convins că îi vor impresiona pe cei de acasă cu ce ştiu şi mai ales cu ce pot face. Ce am învăţat? În fiecare dimineaţă avem un ritual la […]

Prima zi la BootCamp – Impresii şi Inspiraţie

Inteligenţa grupului e mai mare decât a oricărui trainer, grup de traineri sau sistem de dezvoltare personală. Am învăţat că e mai important să ai atenţie decât să ai dreptate Am învăţat că uneori e mai nimerit să ai compasiune decât pasiune Am învăţat că cei mai mari profesori sunt cei de la care te […]