fbpx

ADD marketing

ADD inseamnă Attention Deficit Disorder şi este o disfuncţie care se manifestă astfel: „un tipar de impulsivitate şi neatenţie însoţit sau nu de hiperactivitate” (Wikipedia) Eu nu sunt 100%  convins că acest fenomen ţine de domeniul patologicului, dar este în mod evident o realitate a zilelor noastre. În pas cu „moda” (sau la originea ei), […]

Maestrul deghizat în „cerşetor”

Într-un post anterior scriam despre “creatorii de context” (citeste articolul aici). Iată un exemplu absolut monumental pe această temă: Povestea? Am primit-o şi eu pe e-mail – o reproduc pe scurt: “ Washington – Statia de Metro, într-o dimineaţă friguroasă din ianuarie 2007. El a cântat şase bucăţi de Bach, timp de aproximativ 45 de […]

Suntem sclavii hazardului sau generatorii lui?

Teoreticienii vieţii ne spun cum să trăim, de ce să trăim dar uită să ne arate şi cum să decidem. Liberul arbitru pe care se presupune că ni l-a oferit cadou Dumnezeu nu se manifestă decât întâmplător. Ai permanent posibilitatea de a face alegeri dar aproape niciodată confirmarea că pe celălalt drum, dacă l-ai fi […]

Iniţiator sau finalizator?

În multe proiecte şi afaceri pe care le-am studiat apare un tipar comportamental în munca de echipă. Eu îl numesc tandem iniţiator – finalizator. Cum se manifestă iniţiatorul? Are foarte multe idei si o viziune de ansamblu. Se entuziasmează si motivează oamenii în faza de început a proiectelor. Finalizatorul Are o viziune etapizată, procedurală a […]

Walk the Talk

Despre vorbitorii publici buni se spune adesea că au această caracteristică: “Walk the Talk” – adică fac ceea ce spun. Aceasta este o caracteristică importantă pentru că se referă la autenticitate şi inspiră credibilitate. Dar nu e suficient! Un vorbitor public are şi rolul să educe, nu doar să motiveze. Ca să educi nu e […]