fbpx

10.000 de ore până la nivelul de maestru

In urmă cu aproximativ doi ani menţionam despre un studiu făcut la Harvard, conform căruia, pentru a putea deprinde la nivel înalt o abilitate complexă (ex: şofat, vorbit în public, etc.) sunt necesare aproximativ 2000 de ore de practică. Dacă ai un marketing bun, după această perioadă poţi intra în categoria experţilor (aşa cum este […]

Cele două condiţii esenţiale pentru punerea în practică a oricărui obiectiv (II)

Până când? Această întrebare obsesivă uneori are un răspuns foarte simplu în mintea oamenilor de succes: Până când realizez ceea ce mi-am propus! Concret, principiul inerţiei şi mişcării din fizică, enunţate de Isaac Newton, se aplică perfect celei de-a doua condiţii pentru succesul personal: acţiunea perseverentă. Principiul sună aşa:

Cele două condiţii esenţiale pentru punerea în practică a oricărui obiectiv (I)

Motto: Orice lucru este creat de două ori: Mai întâi în gând şi apoi în faptă. Despre stabilirea obiectivelor s-au scris multe. Mai puţine lucruri s-au scris despre alt subiect cel puţin la fel de incitant: Punerea în practică!

Cum scapi de problema pretului in vanzari

Este prea scump! Cum depăşeşti obiecţia legată de preţ?

Ai primit vreodată obiecţii legate de preţ, chiar dacă era evident că preţul cerut este unul corect? Eu da! Iată o modalitate simplă de a răspunde acestei obiecţii, utilă mai ales atunci când vinzi servicii (training, asigurări, consultanţă, etc.) Să începem cu un exemplu Client: Este prea scump! Tu: Zâmbeşte, ia un creion în mână şi […]

Powerful Business Writing – întrebare încuietoare! / Răspuns revelator?

timp estimat de lectură – 3,5 minute Ieri la „Serile AS” am ţinut un seminar cu titlul „Powerful Business Writing” şi am primit o întrebare la care nu am avut un răspuns pertinent. Era o întrebare despre tipul de caracter care este mai uşor de citit în textele comerciale: Serif sau Sans Serif? Deşi ştiam […]