fbpx

Cele două condiţii esenţiale pentru punerea în practică a oricărui obiectiv (I)

Motto: Orice lucru este creat de două ori: Mai întâi în gând şi apoi în faptă. Despre stabilirea obiectivelor s-au scris multe. Mai puţine lucruri s-au scris despre alt subiect cel puţin la fel de incitant: Punerea în practică!

Cum scapi de problema pretului in vanzari

Este prea scump! Cum depăşeşti obiecţia legată de preţ?

Ai primit vreodată obiecţii legate de preţ, chiar dacă era evident că preţul cerut este unul corect? Eu da! Iată o modalitate simplă de a răspunde acestei obiecţii, utilă mai ales atunci când vinzi servicii (training, asigurări, consultanţă, etc.) Să începem cu un exemplu Client: Este prea scump! Tu: Zâmbeşte, ia un creion în mână şi […]

Powerful Business Writing – întrebare încuietoare! / Răspuns revelator?

timp estimat de lectură – 3,5 minute Ieri la „Serile AS” am ţinut un seminar cu titlul „Powerful Business Writing” şi am primit o întrebare la care nu am avut un răspuns pertinent. Era o întrebare despre tipul de caracter care este mai uşor de citit în textele comerciale: Serif sau Sans Serif? Deşi ştiam […]

Cea mai bună metodă de recrutare: TACI!

Steve Chandler, în ultima sa carte (”100 de căi pentru motivarea celorlalţi”), oferă sfaturi de leadership. Unul din ele face referire directă la recrutări şi angajarea celor mai potriviţi oameni. Mi-a plăcut mult, aşa că îl reproduc integral în continuare: O măsură a lidershipului este calibru celor ce aleg să te urmeze. Dennis A. Peer, […]

Busola vieţii (III)

În articolul precedent „busola vieţii (II)” am oferit un studiu de caz. Era vorba despre decizia unei schimbări în carieră şi conţinea câteva întrebări pentru orientare în această privinţă. În acest articol îţi propunem un „studiu de caz” pe întreaga ta viaţă Adică, ce se întâmplă dacă în loc să îţi schimbi meseria, obiceiurile alimentare […]