fbpx

Secretele speakerilor – Prima impresie

Un toast. O prezentare de vânzări. Istorisirea unei întâmplări la o bere, cu prietenii… Momentul când îţi vine rândul să te prezinţi într-un grup… Ce au în comun toate acestea? Răspunsul este simplu: prima impresie. Felul în care o creezi va avea un impact foarte puternic în percepţia publicului. Articolul de faţă are scopul să […]

Ce se găseşte între idee şi faptă?

Se spune că atunci când Henry Ford si-a ales succesorul, şi-a invitat candidaţii la cină. Fiecare dintre cei prezenţi aştepta cu înfrigurare numirea şi un discurs prin care Ford să îşi argumenteze decizia. Dar n-a fost aşa! Cu totii au aflat mai tarziu ca Ford l-a ales pe cel care a pus sare în supă […]

Momentul potrivit pentru finalizarea unei vânzări

(Un articol special Shelle Rose Charvet) Jamie îşi ascultă în linişte potenţialul client. George spusese ce caută, de ce anume şi ce se va întâmpla dacă nu va rezolva curând problema. Jamie era nerăbdător să încheie afacerea, dar nu ştia sigur dacă era momentul potrivit pentru a cere vânzarea. La fel ca Jamie, mulţi agenţi […]

1 %

În cursele de cai Kentucky Derby, calul care câştigă la distanţă fotografică faţă de calul care vine pe locul doi, este premiat cu un câştig bănesc de 10 ori mai mare decât urmăritorul său. Chiar dacă diferenţa reală dintre cei doi competitori poate fi măsurată la milimetru pe fotografia de finish, diferenţa câştigului financiar este […]

Puterea brandului personal virtual (II)

REŢELELE SOCIALE Pe vremea comunismului, se spunea despre acronimul PCR (Partidul Comunist Român) că înseamnă Pile, Cunoştinţe şi Relaţii. Au trecut aproape 20 de ani de atunci. Astăzi, cele trei cuvinte sunt sinonime cu ideea de „trafic de influenţă”. De fapt, ne aflăm în situaţia aproape comică în care confundăm ideea de lucru în reţea, […]