fbpx

Momentul potrivit pentru finalizarea unei vânzări

(Un articol special Shelle Rose Charvet) Jamie îşi ascultă în linişte potenţialul client. George spusese ce caută, de ce anume şi ce se va întâmpla dacă nu va rezolva curând problema. Jamie era nerăbdător să încheie afacerea, dar nu ştia sigur dacă era momentul potrivit pentru a cere vânzarea. La fel ca Jamie, mulţi agenţi […]

1 %

În cursele de cai Kentucky Derby, calul care câştigă la distanţă fotografică faţă de calul care vine pe locul doi, este premiat cu un câştig bănesc de 10 ori mai mare decât urmăritorul său. Chiar dacă diferenţa reală dintre cei doi competitori poate fi măsurată la milimetru pe fotografia de finish, diferenţa câştigului financiar este […]

Puterea brandului personal virtual (II)

REŢELELE SOCIALE Pe vremea comunismului, se spunea despre acronimul PCR (Partidul Comunist Român) că înseamnă Pile, Cunoştinţe şi Relaţii. Au trecut aproape 20 de ani de atunci. Astăzi, cele trei cuvinte sunt sinonime cu ideea de „trafic de influenţă”. De fapt, ne aflăm în situaţia aproape comică în care confundăm ideea de lucru în reţea, […]

Puterea brandului personal virtual (I)

AS-UL DIN MÂNECĂ LA ANGAJARE Să presupunem că o companie de recrutare te contactează pentru că ţi-a mers vestea că ai competenţe la nivel de expert şi îţi oferă un loc de muncă extraordinar de bun. Acesta este scenariul optimist! Scenariul mai puţin optimist? Îţi doreşti să te caute o firmă de recrutare cu o […]

11 întrebări fundamentale pentru identificarea scopului tău în viaţă

Unele dintre întrebările pe care le vei citi în lista de mai jos ar putea să te ofenseze, sau să te intrige sau să te contrarieze. Altele ar putea să declanşeze fenomenul „AHA” în mintea ta! Poate că nu toate aceste întrebări sunt pentru tine, dar măcar una dintre ele ar putea să însemne foarte […]