fbpx
Speaker Elite - Animarea Audientei

A.N.I.M.A.R.E.A. publicului în prezentări

Dacă ai fost măcar odată în situaţia de a face o prezentare de vânzări sau a ţine un discurs, atunci probabil că ştii cât de importante sunt primele 10 minute. În acest interval de timp îţi poţi crea sau distruge reputaţia. Motivul? Studiile arată că impresia iniţială pe care o creezi în deschiderea prezentării este […]

Ce înseamnă un training bun?

Atunci când investeşti într-un training este important să fii un consumator activ şi să te implici în evaluarea investiţiei la fel ca atunci când vrei să cumperi o maşină ori să îţi mobilezi locuinţa. Ai nevoie de un exerciţiu al alegerii care te va face să cauţi beneficiile pe care ţi le va aduce investiţia. […]

Butonul roşu care declanşează motivaţia (II)

În ultimele două articole din seria LAB ProfileTM am prezentat două concepte fundamentale în arta convingerii: identificarea criteriilor şi limbajul de evitare/apropiere. Pentru că acestea sunt elemente extrem de valoroase în procesul de persuasiune, le voi relua pe scurt la începutul acestui articol. Apoi, voi demonstra câteva tehnici care uşurează aplicarea practică a metodei. În […]

Cercurile puterii

Puterea este capacitatea de a face ceea ce îţi doreşti şi conştiinţa faptului că ai această capacitate. Pentru fiecare dintre noi, a putea să îţi atingi obiectivele personale înseamnă a fi în primul cerc de putere. Poate fi vorba de a controla greutatea corporală, a renunţa la fumat, a decide să fii într-o stare emoţională […]

Butonul roşu care declanşează motivaţia (I)

Cand ai inteles cum functioneaza un astfel de declansator motivational te poti autoconvinge mai usor sa faci ce ti-ai propus. Articol din categoria Psihologia Persuasiunii.