fbpx

Tactici de autoapărare – cum să eviţi manipularea

Când decizia (nu) îţi aparţine – contexte manipulative în vânzări Stabilirea contextului este modalitatea prin care atragi atenţia asupra lucrurilor pe care vrei să le scoţi în evidenţă. Acest mecanism simplu elimină rezistenţele şi creează mediul pentru convingerea celuilalt. În ştiinţa persuasiunii există chiar un principiu fundamental care spune: cine stabileşte contextul, controlează jocul. Contextualizarea […]

Cei trei factori cu care atragi atenţia!

Atenţia cui? A celor pe care vrei să-i convingi! Eşti într-un loc aglomerat şi vrei să atragi atenţia asupra ta! De exemplu o expoziţie la care ai stand, sau un cocktail la care vrei să atragi clienţi, etc. Cum faci? Pai porneşti de la principiul fundamental în persuasiune: Atenţia este atrasă şi menţinută de ceea […]

Despre constrângeri şi rolul lor

Avem nevoie de poveşti şi de călătorii eroice, iar faptul că simţim presiune este doar ca să ne semnaleze viitoarea noastră (re)naştere. Celebrează această realitate! Eşti genialitate pură, îmbrăcată în marmura brută a paradigmelor sociale. Cei care te rănesc, cei care te enervează, nu sunt decât sculptorii inconştienţi ai unei capodopere în devenire… TU. Celebrează […]

Roata vieţii şi simţul echilibrului

Să ai obiective clar stabilite, pe care să le urmezi întocmai, pare să fie condiţia necesară pentru succes în orice domeniu! Este această condiţie suficientă? Depinde cum defineşti succesul… Ţi s-a întâmplat vreodată să îţi doreşti foooooooarte mult un anumit lucru, să îţi focalizezi toată atenţia pe acel lucru şi prin efort susţinut să îl […]

Învăţare experienţială

Teoriile clasice ale educaţiei clasifică studenţii ca receptori pasivi de informaţie. Teoria educaţiei experienţiale are o abordare diferită. Implicarea studenţilor ca părţi active în învăţare este filozofia de bază a învăţării experienţiale. Învăţarea experienţială are trei componente: Cunoştinţe – concepte, fapte, informaţie şi experienţa anterioară; Activităţi – cunoştinţe aplicate la evenimentele curente, în desfăşurare; Reflecţie […]