fbpx

Cei trei „mai” cu care îţi creşti nivelul de trai

Am o definiție a înțelepciunii care ii pune pe gânduri pe oamenii care participă la cursurile mele şi e foarte bine că îi pune pe gânduri. Când aud cuvântul înțelepciune probabil că majoritatea oamenilor se gândesc la cuvântul înțelept, adică la un bătrân bărbos și chel care stă cu mâna la bărbie și vorbește rar, […]

Atitudinile limitative

Există atitudini limitative formate din convingeri foarte precise pe care vorbitorii publici le au, sunt acele poveşti pe care şi le spun. Sunt multe, sunt foarte multe. Spre exemplu, „e important să fiu foarte bun şi dacă nu sunt foarte bun o să eşuez şi dacă eşuez o să cad în dizgraţia publicului şi dacă […]

Două „oferte” pentru relația ta de cuplu

Îți ofer ceva special astăzi: E vorba despre un subiect despre care vorbesc mai rar, dar pe care îl tratez cu foarte multă atenție în unul din programele mele intensive de 8 zile (People Mastery Bootcamp). Mai exact: Cum putem să construim o relație de cuplu durabilă. Subiectul e cu atât mai relevant cu cât […]

Cel mai neatent, reacționează cel mai lent

Am pentru tine un fragment din cartea mea Comunică, Influenţează, Convinge! despre cea mai importantă abilitate pe care o folosesc liderii autentici în zilele noastre: atenţia. De ce? Pentru că dacă nu ești atent, reacționezi lent, iar cei cu care comunici pot profita de această inabilitate. Atenţia este capacitatea de a observa din perspective multiple […]

Legile persuasiunii care fac legea în vânzări

În acest material îţi prezint rezultatul a 15 ani de documentare. Sunt 6 legi ale persuasiunii (legi de influenţă socială) aplicabile în vânzări. Cele mai importante 3 legi sunt: Legea conformismului spune că majoritatea oamenilor au tendinţa să facă ceea ce majoritatea oamenilor fac. Mai concret, suntem tentaţi să acţionăm în direcţia în care se […]