fbpx

Contribui sau te fofilezi?

E criză…. financiară… şi psihoză generală.

În acest context sunt două tipuri de reacţii:

Unii oameni se „contractă”, adică ţin cu dinţii de toate resursele de care dispun, îşi consolidează poziţiile, se apără şi se ascund.

Alţii vânează ocazii, chilipiruri şi nişe. Ei umplu spaţiile de oportunitate lăsate libere de cei din prima categorie. Aceştia sunt oameni cu viziune  antreprenorială.

Care strategie e mai bună?

Pe termen lung nici una! Sau oricare dintre cele două.

Condiţia succesului pe termen lung e alta decât vânătoarea de nişe sau apărarea pe poziţiile deja cucerite.

Succesul pe termen lung, inclusiv cel financiar, este dat de măsura în care tu contribui la succesul celorlalţi sau te fofilezi printre ceilalţi ca să îţi securizezi succesul tău.

Dacă alegi să contribui, oamenii vor rămâne alături de tine pentru că îi inspiri!

Dacă alegi să te fofilezi, oamenii te vor schimba cu alţi furnizori de iluzii şi o vor face până când vor găsi în sfârşit ceea ce caută cu adevărat: furnizori de inspiraţie!

Inspiraţie!
andy szekely

 

 

Comentează




* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii.