fbpx

Creatorii de context

Cred că leaderi nu sunt, în primul rând, experţii în comunicare, ci creatorii de context.

Un jurnalist celebru, creează un context atunci când scrie sau când face o emisiune TV.

În acel context, oamenii care se simt atraşi de el, au aşteptări şi răspund unor aşteptări.

Un regizor valoros utilizează diverse contexte pentru a produce o poveste pe care publicul să o savureze.

Un marketer abil oferă publicului ţintă, în primul rând un context, şi abia apoi explică de ce produsul are valoare (în acel context).

Un politician vorbeşte mai întâi despre „contextul în care ne aflăm” şi abia apoi ne cere votul.

Tu, când citeşti acest mesaj, te afli într-un context. De asta citeşti!

Pentru că ai acceptat contextul pe care ţi l-am propus (mulţumesc!)

Oamenii care vin la BOOTcamp, se află într-un alt context. De asta vin!

Pentru că se raportează la un context pe care şi-l doresc.

Lucrezi în vânzări? Vrei să convingi pe cineva să îţi accepte ideile?

Încearcă asta!

Timp de o săptămână, o oră pe zi, în loc să dai telefoane, vinzi, convingi, ceri, rezolvi obiecţii, etc, fă următorul lucru: Gândeşte-te cum poţi să creezi cel mai favorabil context posibil pentru ca oamenii pe care îi întâlneşti să dorească produsul sau ideea ta!

Inspiraţie!
andy szekely

Comentează




* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii.