Cum să prezinţi un produs: 3 paşi simpli
Orice produs sau serviciu ai de oferit, el are nişte caracteristici.
Ai o listă cu cele mai importante dintre ele?
Dacă da, atunci poţi aplica o metodă de prezentare în 3 paşi extrem de simpli, care are de fapt următoarea formulă :
„Datorită acestei caracteristici veţi putea să….., ceea ce înseamnă că…….„
Mai concret
1. Prezintă o caracteristică a produsului
2. Leagă de ea un beneficiu pe care produsul îl oferă
3. Explicitează beneficiul sub formă de avantaj pentru client
Exemplu: Pentru un produs de consultanţă numit „Profil motivaţional pentru angajaţii companiei”, îi poţi prezenta managerului produsul astfel:
„Datorită formatului tip <întrebare cu răspuns la alegere>, durata de completare a chestionarului este mult redusă, ceea ce înseamnă că puteţi avea rapoartele de evaluare în mai puțin de 30 de minute.„
Aceasta este o „frântură” din prezentare şi nu acoperă întregul spectru al unei prezentări de produs, dar poate fi o idee care să te inspire şi pe care să o adaugi în „trusa ta de scule” pentru comunicări profesionale.