De ce sa ai un Brand TU?
Sunt multe motive…
Iată 5 dintre ele:
-
Încredere
Crearea brandului personal începe cu un proces de autoanaliză (auditul personal) în care îţi evaluezi atuurile cu care să „ieşi în faţă”. Rezultatul: mai multă încredere în forţele proprii şi implicit, mai multă forţă de convingere.
-
Valoare
Un brand personal bine construit reflectă exact punctele tale tari către cei din jur şi le maschează pe cele slabe. De aceea, când eşti „în posesia” unei astfel de imagini, vei fi valorizat(ă) pentru competenţele tale reale, nu din cauza percepţiei distorsionate.
-
Credibilitate
Credibilitatea deschide uşi. Oriunde te-ai duce, dacă ai o imagine publică bună şi consolidată, vei fi primit(ă) cu mai multă încredere. În consecinţă, vei obţine mai uşor şi mai repede ce îţi doreşti.
-
Bani
Un consultant obişnuit poate câştiga câteva sute de dolari, iar un expert câteva mii sau zeci de mii pentru acelaşi efort. Diferenţa nu se referă atât la competenţă, cât la notorietate – adică un brand personal puternic.
-
Reţea de susţinere
Unul dintre beneficiile fundamentale ale brandingului personal este crearea unei reţele de experţi. Succesul atrage succes. Când ai o imagine publică bine construită, îţi este uşor să te înconjori de oameni de succes.