fbpx

Diferenţa dintre o vedetă și un brand pursânge

În ultima vreme primesc tot mai multe întrebări de genul:

Andy, cum îmi pot construi brandul personal?

Întrebarea apare des, pentru că lumea simte tendințele.

În viitor, fiecare om conectat la internet va trebui să își gestioneze brandul personal indiferent dacă îi place sau nu.

De ce?

Pentru că brandul capătă o viață a lui în online şi dacă nu îl gestionezi cu grijă, te gestionează el pe tine.

Astăzi a devenit atât de firesc să se facă poze cu telefonul, pe furiş sau la vedere, în orice loc public, încât singură metodă prin care să ”dai bine în poza” este să fii bine tot timpul…

Cu tine, cu cei din jur, cu lumea…

Şi e bine că e aşa!

E, practic, o invitaţie să ne punem vieţile în ordine.

În trecut, mergea să fii în particular cineva şi în public altcineva…

Astăzi nu mai merge…

Cine vrea să te cunoască, nu trebuie să fie spion sau să aibă acces la nu ştiu ce bază de date secretă.

În fiecare zi apar soft-uri care spun, despre orice om, mai multe decât știe el însuşi…

Treptat, noţiunea de vedetă se stinge, iar cea de Brand Personal autentic se consolidează

Nu mai poţi să fii într-un fel pe scenă şi altfel în privat…

Cei din jur te ”citesc” instantaneu, cu ajutorul tehnologiei, dacă una pretinzi şi alta faci.

Viitorul

Cred că viitorul va surâde unei categorii aparte de oameni în această privinţă:

Performerii pursânge.

Rasa asta de oameni absolut normali (dar nu foarte mulţi), are nişte calităţi pe care oricine ar trebui să şi le dorească şi să şi le însuşească: disciplină, obiceiuri bune, pasiune pentru munca lor, dorinţa de a dărui (compasiune).

Când ai astfel de calităţi, nu e nevoie să-ţi mai pese cum eşti „pe scenă” şi cum eşti în afara ei…

Vedetele ”pursânge”, adică acele persoane ce întruchipează o imagine pe scenă şi în viaţa reală sunt fix pe dos, vor cam dispărea din peisaj…

Brandurile vor rămâne şi vor creşte.

Un exemplu?

Românul Andrei Roşu, alergătorul nostru de talie mondială, cu recorduri de Guinness Book, este şi un

foarte bun speaker.

Când vorbeşte pe scenă, cu umor şi rafinament, lumea îl crede pentru că vorbeşte

din ceea ce face, nu doar din cărţi…

Spun adesea, la cursuri, că un speaker bun este cel care vorbeşte din cărţi, dar un speaker inspirațional este cel care vorbeşte din cicatrici…

Sunt mândru să îl cunosc pe Andrei şi să împart scena cu el. Este un român frumos şi puternic.

Un exemplu internaţional:

Pe 25 mai voi vorbi în deschidere la un eveniment premieră în România: venirea lui Dr. OZ.

Detalii aici (dacă te interesează, am obținut pentru tine o extra-reducere de 30% la pachetele Gold, Platinum și VIP dacă folosești codul ANDY):

Acest om mi-a plăcut dintotdeauna pentru că face emisiuni TV foarte bune. Este un adevărat profesionist.

Ce m-a convins, însă, definitiv, este următorul fapt: în timp ce emisiunea sa este în top, medicul chirurg dr. OZ face 200 de operaţii pe cord deschis pe an!!

Nu e, deci, deloc de mirare, că brandul său evoluează. Oz nu doar (a) pare pe sticlă şi vorbeşte despre medicină.

O practică.

Privesc cu smerenie astfel de oameni şi le mulţumesc pentru că sunt modele inspiraționale. Adevărate branduri personale.

Tu cum vrei să îţi construieşti brandul?

Ai un plan? O strategie?

Inspirație,
Andy

P.S.: În acest articol am folosit termenul ”vedeta” în sens peiorativ faţă de ”brand personal”.

Esenţa este aceasta: în viitor, vor mai exista vedete, dar nu se vor manifesta ca lideri pentru

comunităţile lor, decât dacă au şi un brand autentic.

Trec vremurile în care poţi fi într-un fel pe scenă şi în altfel acasă…

Iar graniţele dintre cele două lumi devin tot mai subţiri.

Comentează




* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii.