N.A.C. pentru business în criză
Dacă vrei să conduci un business în situaţii de criză, îţi ofer 3 idei care sunt mult mai puternice decât pot eu sublinia într-un miniarticol.
Aşa că trec direct la subiect
1. N
Asigură-ţi notorietatea.
Degeaba eşti bun dacă nu aude nimeni de tine.
Construieşte cu grijă canalele de comunicare prin care să oferi lumii produsele şi serviciile tale.
Internetul este mediul cel mai generos din acest punct de vedere, în sensul că oferă oportunităţi masive de promovare şi începătorilor şi celor deja consacraţi.
2. A
Fii autentic.
Aplică strategia americană „no bulshit” sau varianta ei românească: „fără vrăjeală”.
Regulile jocului s-au schimbat. Oricine poate afla detalii despre tine la un click distanţă, prin google.
Dacă nu eşti pe google, atunci probabil nu ai notorietate (întoarce-te la paragraful anterior)
3. C
Comunitatea pe care o formezi din clienţii şi colaboratorii tăi este cea mai importantă vestă de salvare pe timp de furtună economico-financiară.
În criză oamenii vor siguranţă.
Nu există siguranţă mai mare decât cea a comunităţii în care te simţi… ca acasă. Fie ea şi o comunitate de clienţi.
Pe scurt: NAC
NAC este şi un acronim folosit în dezvoltarea personală de către speakerul motivaţional Tony Robbins (Neuro Associative Conditioning sau Condiţionare Neuro Asociativă).
În acest caz eu folosesc acronimul pentru dezvoltarea sănătoasă a unei afaceri.
Este ca o Condiţionare Neuro Asociativă a comunităţii de clienţi, cu etică şi integritate.