DE CE ESTE IMPORTANT SĂ FACI PREZENTĂRI DE IMPACT?

Vorbitul în public are beneficii uriașe pentru orice om de pe planetă, dar mai ales pentru cei care își doresc să realizeze în această viață ceva semnificativ pentru comunitatea din care fac parte. Iată, în continuare, care sunt, după părerea mea, cele mai mari 5 beneficii ale speaking-ului:


Beneficiul 1: Este cel mai bun accelerator pentru încrederea în sine

Motivul e simplu: prezentările cu public făcute împreună cu un grup de colegi au toate cele 4 ingrediente necesare pentru creșterea încrederii: controlul procesului, progresul permanent, comunicarea cu oameni de calitate care te sprijină și contribuția la dezvoltarea comunității.


Beneficiul 2: Este izvor de energie și emoții pozitive pentru întreaga zi

Atunci când te pregătești pentru un discurs și atunci când te afli pe scenă, contextul te „obligă” să te pui mai întâi într-o stare de entuziasm, claritate și optimism. Consecința este aceea că începi să „produci”, în interiorul tău, acel tip de energie și, astfel, înveți că poți crea în interiorul corpului tău astfel de stări „la comandă”.

Beneficiul 3: Îți dezvolți logica, gândirea critică și capacitatea de negociere

Fiecare speech este creat pentru a fi relevant pentru publicul spectator. Astfel, discursul devine foarte convingător și duce firesc la concluziile finale și la motivarea publicului să treacă la acțiune. Un proces similar are loc și pentru alte forme de comunicare profesională (vânzări, negocieri, delegare, training, consultanță etc.).


Beneficiul 4: Devii un brand și faci networking foarte ușor

Ca speaker, ai un foarte mare atu: vizibilitatea. Prin modul în care te prezinți și prin ceea ce spui, transmiți mesaje puternice și bine elaborate, care îi determină pe potențialii tăi parteneri de afaceri să vină apoi către tine și să îți propună colaborări. E suficient să comunici cu empatie și relevanță.


Beneficiul 5: Te ajută să îți îndeplinești cele mai ambițioase obiective

Ai o idee revoluționară? Vrei să „schimbi lumea” din jurul tău? Ca vorbitor public, te afli în cel mai bun loc strategic din care se pot transmite idei revoluționare: SCENA. Ca speaker, poți transmite emoție către grupuri de oameni mai bine și mai ieftin decât o poate face orice alt mediu de comunicare (internet, TV, presa scrisă etc.).


În acest fel, creezi o comunitate în jurul tău, un grup de ambasadori ai ideilor tale. Dacă adaugi la acest mecanism o carte sau un produs multimedia, ai la dispoziție procesul complet prin care poți influența mase de oameni. Cei mai mari oratori ai lumii și-au construit carierele pe acești doi piloni: au devenit buni vorbitori și au scris cărți relevante pentru fanii lor.



În concluzie, îți propun să treci printr-un scurt proces de analiză, care are ca scop claritatea. Vei găsi, în continuare, un set de întrebări la care să răspunzi pe scurt. Cu ajutorul lor, te vei lămuri în ce măsură merită să o adaugi la competențele tale pe cea de vorbitor public eficient.

Un prieten de-al meu, specialist în vânzări, mi-a spus o povestioară care i-a adus mult succes de-a lungul carierei. Povestea este, de fapt, un dialog între un ucenic şi maestrul său, după ce ucenicul a ținut o prezentare în fața unui grup:


Cheia de la cufărul comorii


Ucenicul: Am spus ceva greşit?

Maestrul: Nu, tot ce ai spus este corect!

Ucenicul: A părut că nu cred sau nu simt ce spun?

Maestrul: Dimpotrivă, ai pus mult entuziasm în vorbele tale!

Ucenicul: Şi totuşi nu părea că au înţeles… DE CE?

Maestrul: Dă-mi voie să te întreb ceva: cufărul pe care stai este al tău?

Ucenicul: Da, în el am toate bogăţiile mele.

Maestrul: Şi, când vrei să-l deschizi, ce cheie foloseşti?

Ucenicul: Cheia mea!

Maestrul: Şi, dacă ai vrea să deschizi cufărul altcuiva, ai folosi aceeaşi cheie?

Până ajungem acolo însă, e important să începem cu primul pas: evaluarea locului în care te afli, cu ajutorul Testului CROCANT. Apoi, vei afla o serie de informații esențiale despre lumea prezentărilor cu public, necesare oricărui început de drum (în partea I


Miezul acestei cărți este trusa de scule a speakerului profesionist, dezvăluită în partea a doua a cărții. Aici am selecționat cele mai simple, eficiente și ușor de folosit idei pe care le folosesc profesioniștii. Ele pot fi ușor preluate și adaptate de către orice vorbitor public, în orice domeniu.


În partea a treia, vei înțelege de ce această carte nu este (doar) pentru profesioniștii speaking-ului, ci pentru lideri. Ea este de mare folos pentru manageri, traineri, lideri de echipe, antreprenori și experți care doresc să își spună cuvântul în fața colegilor de breaslă, indiferent că se află la început ca vorbitori publici (stadiul de ucenic) sau au atins nivelul de excelență al artistului sau expertului.


Secțiunea de resurse din finalul cărții este consistentă și îți oferă un set de informații suplimentare valoroase pe care să le folosești imediat, ca să înveți cum să faci prezentări de impact.


Să îți fie de folos și întru...

Inspirație!

Indiferent unde ești în domeniul prezentărilor cu public, vei găsi în cartea de față multe comori pe care să le folosești ca resurse pe „scenă”.


Te rog totuși ceva:

Când le folosești, să nu uiți niciodată că toate acestea sunt resurse suplimentare.

Adevărata cheie cu care poți deschide mintea și inima publicului tău este propria ta personalitate.

Tocmai de aceea îţi recomand să nu sari peste partea a treia a cărții – „Drumul către măiestrie”.

+

Ce primeşti:

1. Primeşti, prin curier, cartea ”Prezentări cu public: de la Ucenic la Maestru”

2. Primeşti accesul la Conferinţa Speaker Elite, prin email, pentru a le putea participa de pe telefon sau computer 

* Nu include transportul.

105 RON

55 RON

PREZENTĂRI CU PUBLIC:

DE LA UCENIC LA MAESTRU

Prezentări cu public:

de la Ucenic la Maestru

Partea I: Speakerul începător – Ce ai nevoie să știi la început!

  • Cinci ocazii garantate în care vei ține speech-uri, chiar dacă nu ești speaker
  • De ce este important să faci prezentări de impact?
  • Cum să depăşeşti cele mai mari bariere, pentru a putea vorbi în public?
  • Cele 5 tipuri de speech-uri și cum să te pregătești pentru ele
  • Cele 5 categorii de participanți la conferințe și cum să relaționezi cu fiecare

Partea a II-a: Speakerul profesionist – Trusa de scule pentru prezentări eficiente

  • Cum să te pregăteşti eficient - 10 sugestii pentru pregătirea succesului oricărei prezentări
  • Cum să începi cu dreptul fiecare prezentare - 5 tehnici simple pentru captarea atenției în primele două minute ale speech-ului
  • Cum să prezinţi fără să plictiseşti - 10 „secrete” ale vorbitorilor publici care își țin ascultătorii cu sufletul la gură
  • Cum învață participanții - 3 modalități de învățare de care poți să profiți chiar acum, împreună cu tehnicile pe baza cărora să le exploatezi
  • Cum rețin informații participanții – cele 3 stiluri de învățare de care merită să ții cont atunci când vorbești în public
  • Cum se lasă convinși participanții sceptici – 3 caracteristici ale scepticilor și cum să te folosești de ele în prezentări
  • Cum să finalizezi memorabil fiecare prezentare - 5 tehnici de încheiere a unei prezentări cu impact maxim
  • Cum să te asiguri de succesul prezentărilor virtuale - 10 factori de succes în prezentările virtuale


Partea a III-a: Drumul către măiestrie – Ce îi diferențiază pe maeștrii discursului de toți ceilalți

  • Misiunea personală
  • Formula măiestriei
  • Cele 7 stadii ale devenirii maeștrilor
  • Cele 7 stadii ale măiestriei speakerului

Cea mai frecventă eroare pe care o fac majoritatea oamenilor atunci când doresc să influențeze una sau mai multe persoane este centrarea pe sine. Ei doresc să „dea bine”, să fie apreciați, să controleze situația, să câștige datorită argumentelor pe care le au etc.

În realitate, tehnica cea mai bună pe care o poți folosi când influențezi este să pornești de la nevoile și aspirațiile interlocutorului și apoi să le împletești cu aspirațiie tale, pe drumul către un scop comun.


Sună complicat?


Dă-mi voie să îți mai ofer o metaforă:

Când deschizi o pungă de chips-uri, probabil că nu îţi doreşti să găseşti acolo altceva decât nişte bucăţi întregi şi CROCANTe de cartofi. Dacă ești un consumator mai versat, probabil că vei pipăi punga respectivă înainte să o cumperi și, dacă senzația tactilă îți va spune că înăuntru sunt bucăţi mici, moi şi unsuroase, vei considera că produsul este de proastă calitate.

TEST:
Cât de C.R.O.C.A.N.T. te exprimi?

Cu alte cuvinte, vei considera că furnizorul nu a avut grijă de dorințele sau preferințele tale, ci mai curând a fost interesat de propriul său profit.


La fel, într-o conversaţie, dorința sau preferința ta va fi ca stilul de exprimare al interlocutorului să fie suficient de „CROCANT” pentru a-ţi menţine atenţia trează. În sens invers, când te afli în rolul de influențator, ar fi de dorit ca stilul tău de exprimare să fie CROCANT, astfel încât interlocutorii tăi să consume cu bucurie conținutul informațional pe care îl oferi.


Din primul moment, chiar de la începutul conversației, ar fi bine să te asiguri că ceea ce ai de spus (și mai ales felul în care spui ce ai de spus) este suficient de CROCANT ca să merite... consumat.


Care e ideea de bază?


Marea majoritate a oamenilor apreciază anumite calități ale speakerilor și un anumit mod de exprimare al acestora. Am sintetizat aceste calități în conceptul CROCANT. Când analizezi cât de CROCANT se exprimă cineva, vei descoperi că unele dintre cele 7 elemente reprezintă punctele sale tari, iar altele reprezintă puncte slabe.


În plus, îţi poţi analiza propriul stil de exprimare, ca să vezi în ce măsură îl poţi îmbunătăţi. Simpla modificare în sens pozitiv a unuia dintre cele 7 elemente îţi va spori capacitatea de convingere, în timp foarte scurt.

CONFERINȚA SPEAKER ELITE

ACCES INCLUS

Află cum să ții prezentări cu impact imediat

De la credibilitate la conţinut

Cum să te prezinți în fața unui public pretențios (în fața camerei sau pe scenă)

Antrenează-ţi carisma

Cum să vorbești cu mintea clară și inima deschisă (tactici de flexibilizare a comportamentului ca bază pentru comunicarea inteligent emoțională)

50% efort - 200% impact

Cum să reduci la 50% timpul de pregătire pentru o prezentare și în același timp să îi dublezi impactul

Argumentează convingător

Cum să construiești o prezentare bine structurată (argumentația convingătoare) de la un capăt la celălalt

+

Ce primeşti:

1. Primeşti, prin curier, cartea ”Prezentări cu public: de la Ucenic la Maestru”

2. Primeşti accesul la Conferinţa Speaker Elite, prin email, pentru a le putea participa de pe telefon sau computer

* Nu include transportul.

105 RON

55 RON

PREZENTĂRI CU PUBLIC:

DE LA UCENIC LA MAESTRU

Cine este autorul

Jordan Belfort

Neale Donald Walsch

John Gray

Robin Sharma

Brian Tracy

John Maxwell

Robert Cialdini

Martin Lindstrom

Este formatorul a peste 40 de speakeri români care astăzi sunt prezenți pe scenele țării și/sau dezvoltă afaceri de training și coaching (Exemple: Paul Ardeleanu, Raluca Mohanu, Ovidiu Oltean, Zoia Zărnescu, Eusebiu Burcaș, Marian Drăgulescu, Ilinca Păun, Urania Cremene, Adrian Erimescu etc.). 


Andy este un pionier al pieței româneşti de seminarii deschise pe teme de dezvoltare personală și leadership, organizând încă din 1995 astfel de conferințe cu peste 40 de speakeri străini invitați. Experiența sa personală ca speaker și trainer depășește 2.500 de apariții live.


Creator al comunității AS, care numără peste 350.000 de membri consumatori ai materialelor de dezvoltare personală și leadership publicate de echipa editorială și al unei echipe de traineri şi facilitatori la nivel naţional care astăzi numără 6 Master Traineri, 8 guest traineri şi 40 de facilitatori.


Probabil cea mai importantă contribuție pe termen lung pe care a adus-o Andy este conceperea a 6 procese de dezvoltare personală originale în cadrul programelor ultraintensive de tip Bootcamp (5-8 zile).

Andy Szekely a construit trei branduri naționale în educaţie:

  • Conferințele 6C reprezintă un eveniment marca Andy Szekely, în care sunt dezbătute cele 6 arii importante din viața unui om: Carieră (Leadership & Performanță), Conectare (Relații Autentice), Cash (Prosperitate & Bani), Corp (Energie &Vitalitate), Contribuție (Leadership & Public Speaking), Creștere (Învăţare Accelerată & Evoluție personală)
  • Elite School – programe de dezvoltare personală și leadership susținute în top 10 mari orașe ale României, cu formatori acreditați ai metodei Andy Szekely (începând din 2010)
  • Bootcamp University – program de dezvoltare personală și leadership în format ‘‘tabără intensivă, cu durată de 4 - 8 zile‘‘, cu peste 1500 de absolvenți, o echipă solidă formată din 10 traineri asociați și 40 de facilitatori licențiați (începând din 2003).

Andy este autorul cu cele mai multe cărţi și produse multimedia pe teme de dezvoltare personală şi profesională publicate în România (14 cărți și peste 200 de ore de material audio-video).


Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker.


El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) A ținut prezentări şi training în 7 țări europene, China, SUA și Canada.

Copyright © 2020. All rights reserved.