Testul Sinatra
Dacă ai o firmă de catering: care e cea mai „tare” poveste de succes a ta?
Dacă eşti freelancer: care e cel mai „tare” client al tău?
Dacă eşti medic: care e cel mai renumit pacient pe care l-ai tratat?
Când ai o poveste de succes răsunătoare şi care te legitimează dincolo de orice dubiu, poţi depăşi aproape orice scepticism.
Acesta este testul Sinatra.
Care dintre succesele tale trece testul Sinatra?
Frank Sinatra cânta, în şlagărul ”New York, New York”: „Dacă reuşesc aici, voi reuşi oriunde!…„
Plecând de aici, întrebă-te: Eu unde am reușit? Care dintre reușitele mele demonstrează că pot reuși oriunde? Care este cel mai mare succes al meu?
Când ai răspunsul la aceste întrebări, foloseşte-l în prezentările tale viitoare ca să depăşeşti orice bariere de scepticism.
Cel mai probabil, clienţii tăi vor avea o reacţie internă de genul: Dacă i-ai servit bine pe „ăia”, înseamnă că mă poţi servi bine şi pe mine.
… asta e tot ce îi interesează… şi e normal să fie aşa…